Google ma iubeste!

Dupa ce imi varsam naduful pe decizia"discriminatorie" ce a dus la eliminarea subdomeniilor co.cc din indexul google iata si o intoarcere la 180 grade ...

Acum cateva minute povesteam in "peristaltismul intestinal definitie" cum m-a facut AnaNan (info despre slabit) sa inteleg cum sta treaba cu aceasta miscare de contractie si relaxare a stomacului si intestinului ...dupa numai un minut de la publicare, google m-a indexat si mi-a plasat scurta postarea pe pozitia 3, deasupra postarii de care vorbeam. parca as fi varu lu google mi-am zis
Luat de val, fac acum un test sa vedem ce putere au lincurile mele si am sa pun un linc catre un comentariu (neindexat de google) in articolul Anei Nan despre peristaltismul intestinal

Sa vedem ... indexeaza rapid google si acel comentariu?

info Google ma iubeste!

Google ma iubeste! a fost publicat de Andreea la 16:20, in taguri detaliate -> si a primit 0 comentarii