Inca un blog pentru incepatori

De-a lungul timpului, am apelat de mai multe ori la acelasi search pe google; adica lucruri care-mi trebuiesc din cand in cand, nu le retin si trebuie sa fac mereu search si research ... dar Dumnezeule.. nu pentru asta s-au inventat blogurile? nu intr-un blog poti sa aduni si ce iti trebuie si nu numai ce nu-ti trebuie? mai ales daca ceea ce faci este util si pentru altii.

Ei bine, am facut un blog pentru incepatori, adica pentru mine, in special, dar si pentru altii daca mai sunt si alti incepatori cu preocupari tangente cu ale mele.

Sper sa va fiu de folos cu blogul meu pentru incepatori.
Si ca sa va faceti o idee, iata cate ceva din ce am postat:

Ce mai urmeaza?
Foarte curand voi posta o serie de tutoriale pentru incepatori despre cum se incepe si se dezvolta un blog

info Inca un blog pentru incepatori

Inca un blog pentru incepatori a fost publicat de Andreea la 14:09, in taguri detaliate -> si a primit 0 comentarii